Om foreningen

Rødding Net er Rødding Antenneforening og drives på frivillig og ikke-kommerciel basis, og via den årlige generalforsamling har medlemmer direkte indflydelse på foreningens virke.

Vores TV programmer leveres af YouSee. Dog tilbydes medlemmerne programpakkerne billigere end YouSee’s listepriser.
Vi sender TV-signalerne digitalt, og vi sender kanalerne i de 3 programpakker ukodet.

Vores program-pakker er sammensat så du kan vælge frit mellem en grundpakke, en mellempakke og en fuld programpakke. Derudover tilbyder vi også alle de nye digitale muligheder som "Bland Selv" ”TV on demand”, ”Start Forfra” og filmleje direkte fra sofaen.

Vi tilbyder desuden også stærkt bredbånd/Internet til labe priser i samme stik som TV samt YouSee Mobil med foreningsrabat. Med internettet er der mulighed for YouSee WebTV samt tjenesten Film og Serien uden det koster ekstra. Driftsbidraget / kontingent opkræves af YouSee sammen med opkrævningen for TV-programpakke og/eller Bredbånd. Dermed kommer der en samlet regning. Oprettelser og ændringer håndteres også af YouSee, enten via YouSee butikken inde i Viborg eller via YouSee's almindelige kundeservice. Dette giver vores medlemmer en hurtigere og bedre service.

Fejlmelding

Servicepartner: YOUSEE